Ris
Snakk først med personen som håndterte saken din
Først og fremst, som kunde, bør du kontakte personen som håndterte saken din for å løse eventuelle misforståelser. Her finner du kontaktinformasjon til ditt lokale kontor.
Få en ny vurdering
Hvis du vil ha en ny vurdering, kan en annen leder eller ansvarlig person på lokalkontoret vurdere saken din. Du som kunde har rett til å motta et skriftlig svar.
Du har også mulighet til å sende ris direkte til oss
Fyll ut skjemaet nedenfor eller sende e-post til klage@anticimex.no (merk: Klage med oppfølging)
Du kan også sende brev til Anticimex AS, PB 6118 Etterstad, 0268 Oslo (merk konvolutt: Klage med oppfølging).
Hvis du fortsatt ikke er fornøyd
Hvis vi har forsøkt å løse problemene sammen, og du ikke er fornøyd med resultatet, er det andre muligheter for å gå videre med saken din. Du kan når som helst henvende deg til hvilket som helst ombud utenfor Anticimex for å få sjekke saken din, Forbrukerrådet har laget en "Klage guid" som du enkelt kan bruke, Klikk her...