Smart egenkontroll - Opprette sjekklister for dine gjøremål
Smart egenkontroll
Ønsker du å bli påminnet når det er på tide å utføre sjekker? Få hjelp til å følge opp? Og i tillegg gjøre det via telefon, nettbrett eller datamaskin?
Med Smart egenkontroll kan du utføre alle forretningskontroller, uavhengig av område, på ett sted. Regelmessige kontroller, oppfølging og forbedringer bidrar til å gjøre bedriften mer lønnsom.
Forenkler hverdagen til butikksjef og de ansatte
Opprette egne sjekklister/ kontrollpunkter for ulike gjøremål innen brann, hygiene og skadedyr
- Temperaturer
- Renhold og orden
- Brannvern
- Vedlikehold av for eksempel bygningsmasse
- Andre gjøremål/kontroller som er viktige å dokumentere
Fordeler med Smart egenkontroll
- Systemet gjør arbeidet ditt mer effektivt og lettere
- Smart egenkontroll er tilgjengelig som app!
- Du velger hva du vil kontrollere
- Systemet varsler hvis du glemmer noe
- Det er et fleksibelt system for ansatte
- Det er enkelt å se resultater og gjøre oppfølging